tisdag 11 oktober 2011

Att skapa en blogg

Usch, så jobbigt det är att få till bloggen som man vill ha den. Men men, nu är det som det är.
Antagligen kommer jag att ändra hit och dit, tills jag tröttnar.
Har ju en hemsida också, det är lite enklare med den....


Fast det är kul att skriva också - och nu gäller det att hitta likasinnade. Det är inte lätt det!


Min konst betyder mycket för mig - har en o annan utställning - senast i Bromölla. Se nedan.
Min hemsida: miamarcart.se.


<><> <><> <><>
Min senaste utställning hos Lotta på Stationen (syns här) samt min son som hjälper mig ibland.


<><> <><> <><>
Ett av mina kort-ställ


Jag säljer små fina "present"-kort med mina egna motiv på för endast 15 kr/st med kuvert!
De är dubbla, och det finns plats för att skriva egen text på insidan.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar